Wysyłki, zwroty, reklamacje

Warunki dostawy:

 Koszt transportu zależy od operatora:

  • Poczta Polska - 18 zł
  • Kurier DPD - 17 zł
  • Poczta Polska pobranie - 23 zł
  • Kurier DPD pobranie - 21 zł

Wysyłka Pocztą Polską paczek o wadze do 5 kg.

W przypadku poczty kurierskiej za każde kolejne 30 kg dodatkowa opłata w wysokości 17 zł.

Wszystkie paczki wysyłane pocztą kurierską są ubezpieczone.

Podane ceny są cenami brutto.

 

Zwroty i wymiana towaru

Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie był używany i nie został uszkodzony, a także został dołączony do przesyłki dokument poświadczający dokonanie zakupu (faktura/paragon). Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. Prosimy o dopisek na paczce "zwrot" oraz podanie konta bankowego, na który mamy przelać zwrot pieniędzy. Nie zwracamy kosztów dostawy towaru. Prosimy o wypełnienie poniższego formularza i zamieszczeniu go w odsyłanej przesyłce - formularz wymiany/zwrotu

Ta sama procedura dotyczy wymiany na inny rozmiar. Dodatkowo prosimy o bezpośredni kontakt e-mailowy: info@magum.pl lub telefoniczny (42) 659 08 07 w celu ustalenia szczegółów danego towaru (np. koloru, rozmiaru) do ponownej wysyłki. Prosimy o dopisek na paczce "wymiana". Koszt przesyłki paczki pokrywa kupujący.

Reklamacje

Przy postępowaniu reklamacyjnym należy zachować się tak jak w przypadku wymiany/zwrotu - należy odesłać na adres siedziby firmy reklamowany asortyment, dołączyć dowód zakupu (np. paragon) oraz wypełniony formularz reklamacyjny. Każdą reklamacje rozpatrujemy indywidualnie i staramy się robić to na bieżąco, jednakże w szczycie sezonu dajemy sobie na to max. 7 dni roboczych.